یاد باد ان روزگاران یاد باد
 
دختر آسموني
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 23:17 ::  نويسنده : ريحون

خیلی باحاله وقتی نوشته های قدیمیتو میخونی یاد اون موقع که کجای زندگی بودی و وقتی اینو مینوشتی چه حالی داشتی میفتی عججججججججججججب

به این میرسی که تو این مدت چقدر همه چیز عوض شده حتی خودت افکارت

سال پیش توی فلان روز چه حس و حالی داشتی ولی امسال یه جور دیگه بوده میتونی خیلی راحت تر تغییرات و لمس کنی.مثل عکس میمونه اون تغییرات ظاهری و نشون میده این نوشته ها و خاطرات تغییرات درونی و زندگی و یاد اوری میکنه به صورت مستند.اووووووووووووووووووف رفتم تو فاز فلسفییییی

 

بیخیال بابا این چیزا به ما نیمیاد.قدیما خل بودم الان خل تر شدم.همین



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت22:29---10 آبان 1391
هرچیزی میگذره وتغییر میکنه این رسم زمونس دیگه ..به منم سربزن
پاسخبله میگذره ولی همیشه یه تصمیمایی زندگی ادم و عوض میکنه و این مشکلاتن که دیر میگذره


اشک ها و لبخند ها
ساعت23:36---20 اسفند 1390
قدیما همه خل بودیم،حالا همه موجی شدیم.حال کردم با وبلاگت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان